Zarif, Doha’da Katar Emiri ile görüştü

İran İslam Cumhuriyeti Dışişleri Bakanı Muhammad Cevad Zarif, Doha’da Katar Emiri Şeyh Temim Bin Hamed Al-i Sani ile görüştü.

Zarif, Katar Emiri ile görüşmesinde ikili ve bölgesel konularda fikir alışverişinde bulundu.

İRNA’nın haberine göre, görüşmede taraflar ticari ve ekonomik ilişkilerin gelişmesine vurgu yaparak bölgesel konular ve ortak kaygılar hakkında istişarelerde bulundular.

Zarif Katar ziyaretinde dün gece Katarlı meslektaşı Şeyh Halit El Atiye ile de görüştü. Sözkonusu görüşmede İran ve Katar dışişleri bakanları ikili, bölgesel ve uluslararası ilişkilerin geliştirilmesine vurgu yaptılar.

İran dışişleri bakanı Zarif, dün bir günlük ziyaret amacıyla Katar’ın başkenti Doha’ya gittti. Zarif,geçen yıl Temmuz ayında da Katar’a ziyarette bulunmuştu.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.